Friday, May 7, 2010

BeNGaNG...

Bengang betoi ngan sikap hubby yang x sudah2 menuduh aku yang bukan2. Pasal lambat angkat fon pon bleh jadi gaduh. Kata aku cancelkn panggilan dia.. mna ade.. memandai je.. pastu leh plak pkir aku bawak jantan lain dlm bilik.. lg aku bengang.. x sudah2 menyakitkan hati aku.. dh elok aku x buat semua benda2 2 balik dia ungkit.. aku dok bilik x kuar .. xde nk lepak sana sini lg mcm dlu x bagus lg ke.. nk aku buat camne lg!!!.. ckp ngan aku aper aku nk buat lg.. x cukup ke aper yg aku dh buat selama ni.. x ckup ke aper yang aku dh trima pembohongan dia selama ni…nk aper lg!!??..

Bla bcakp ade je nk ungkit kisah lama.. ckp utk nasihatkn aku.. x tau pedih yg aku rasa bla kisah lama kena ungkit.. mgadu pasal hp aku jatuh pon x bleh.. kata sayang sgt kt hp 2..syg sbb x-bf aku bg.. mmg la aku syg dh aku suke hp 2.. klu x suke beli r hp lain kat aku plak.. xde aku pakai hp 2 lg.. pastu marah aku bhubung lg ngan kawan baik aku 2.. dh ckp aku ade utang ngan dia x fhm2.. klu nk bayor r semua utang 2 dlu bru aku x bhubung ngan dia lg.. x fkir ke klu benda dia atas diri dia sendri.. xkan nk lupekan kawan lepas dpt bf.. xkan nk lupekan kawan yg dh tolong aku selama ni.. nk buat aku mcm kacang lupekan kulit..

Bla ckp pasal kawin kata aku desak dia.. aku desak ke??? Klu cam2 x payah ckp pasal kawin ngan aku.. ckp je pasal motor.. nk motor leh kua beribu2 nk dptkannya.. bla nk aku susah sgt..pastu leh kata dia bukan yg pertama dlm idup aku.. sakit betoi bla baca msg cam2.. tau r dh pernah kawin dh ade anak2 sendri tpi fkir la aku plak yg nak anak sendri plak.. x fkir umo aku dh brpe??

Tolong r fikirkan perasaan diri ni plak.. susah sgt ke???

No comments:

Post a Comment